[Linux-programlama] Re: Python ile tarih değeri (timevaue, datevalue)

---------

[Linux-programlama] Re: Python ile tarih değeri (timevaue, datevalue)

From: ANIL KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Thu, 12 Mar 2009 21:59:12 +0200

2009/3/12 Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>

> Merhaba,
> Bu kodda sadece tarih çevriliyor. Anlık Tarih, saat, dakika değerini
> oluşturabilir miyiz?

Sorunuzu ben yanlış anlamısım ben bir datetime nesnesinin sn cinsinden veren
halini yazdım. Kod sadece bir örnekti tabiki siz onun tarih saate göre de
yapabilirdiniz. Soduğunuz soruya gelince anlık tarih bilgisini now metodu
ile ögrenirsiniz.

ornek:

import datetime # es karsiligi from datetime import datetime

now = datetime.datetime.now()

Bir de benim belirteceğim tarih, saat, dakikanın değerini nasıl
> oluşturacağım?

datetime.datetime(*year*, *month*, *day*[, *hour*[, *minute*[, *second*[, *
microsecond*[, *tzinfo*]]]]])
şeklinde oluşturacaksınız.

Modulu inceleyerek daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz[1]

[1] http://docs.python.org/library/datetime.html