[Linux-programlama] Re: SQLite Çoklu Kayıt Girişi

---------

[Linux-programlama] Re: SQLite Çoklu Kayıt Girişi

From: Ümit Ünal <umit_ist_at_hotmail.com>
Date: Mon, 9 Mar 2009 13:45:41 +0000

Tşkler mucip dedigin gibi sonlarına ";" koydum hepsinin oldu.

 INSERT INTO il (ad) VALUES ('Adana');
 INSERT INTO il (ad) VALUES ('Adıyaman');
 INSERT INTO il (ad) VALUES ('Afyon');

Date: Mon, 9 Mar 2009 15:26:41 +0200
From: mucip.ilbuga_at_gmail.com
To: linux-programlama_at_liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-programlama] Re: SQLite Çoklu Kayıt Girişi

Selamlar,

Komut sonlarında ; olmayacak mıydı?

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ümit Ünal yazmış:

  Merhaba arkadaşlar,

İl,ilçe,semt tablolarım var bir anda hepsini birden girmek istiyorum
hazır çünkü sql cümleleri.

Örnek olarak

"INSERT INTO il(ad) VALUES ('Adana')

INSERT INTO il (ad) VALUES ('Adıyaman')"

hata veriyor ancak tek tek girerek yapabiliyorum.Firefox'a Sqlite
managerda denedim olmadı.Ve Sqlite Expert Personel de denedim
olmadı.Şimdiden cevaplarınız için tşkler.

  Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca paylaşımı. Sürükle bırak