[Linux-programlama] SQLite Çoklu Kayýt Giriþi

---------

[Linux-programlama] SQLite Çoklu Kayýt Giriþi

From: Ümit Ünal <umit_ist_at_hotmail.com>
Date: Mon, 9 Mar 2009 13:19:36 +0000

Merhaba arkadaþlar,
Ýl,ilçe,semt tablolarým var bir anda hepsini birden girmek istiyorum hazýr çünkü sql cümleleri.
Örnek olarak
"INSERT INTO il(ad) VALUES ('Adana')
INSERT INTO il (ad) VALUES ('Adýyaman')"
hata veriyor ancak tek tek girerek yapabiliyorum.Firefox'a Sqlite managerda denedim olmadý.Ve Sqlite Expert Personel de denedim olmadý.Þimdiden cevaplarýnýz için tþkler.