[Linux-programlama] Re: MySQL IF() performans problemi

---------

[Linux-programlama] Re: MySQL IF() performans problemi

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Thu, 5 Mar 2009 13:49:53 +0200

Ne yazık ki "ORDER BY deger=2" gibi bir SQL cümlecigi bir islem yapmıyor. SQL sorunsuz calisiyor ama "ORDER BY deger" ile aynı sonucları üretiyor.

Orijinal SQL Ornegi:

SELECT tablo1.id AS id, sehir, il, ilce, semt,
IF(sehir=34, '1', '0') AS s_sehir,
IF(ilce=1111, '1', '0') AS s_ilce,
IF(semt=9999, '1', '0') AS s_semt
FROM tablo1, tablo2 WHERE tablo1.grup='1' AND tablo1.durum='1' AND tablo1.islem_id=tablo2.id AND tablo2.durum='1' ORDER BY s_sehir DESC, s_ilce DESC, s_semt DESC

Saygılar