[Linux-programlama] pardus yamaları

---------

[Linux-programlama] pardus yamaları

From: Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>
Date: Mon, 02 Mar 2009 17:06:51 +0200

Merhaba,

Pardus dağıtımının Türkçe'leştirme amacıyla yazdığı bir takım yamalar
olduğunu tahmin ediyorum. Örneğin Python'daki Türkçe yereliyle ilgili
bir takım hatalar için ya da ne bileyim komut satırında bir şeyler
yazarken Türkçe'yle alakalı bir takım hataları düzeltmek amacıyla
yamalar yazılmış olduğunu sanıyorum.

Python yaması için svn depolarını biraz kurcaladım ama epey vakit
alacağa benziyor.

Bu tarz yamaların tamamını Arch Linux dağıtımına kazandırmak gibi bir
planım var. Bu nedenle ortak bir çalışma yapmak güzel olabilir. Bu
listeyi takip eden bir Pardus geliştiricisi varsa bana bu konuda yol
gösterirse mutlu olurum.

--
Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>