[Linux-programlama] Re: Mysqlde depolama

---------

[Linux-programlama] Re: Mysqlde depolama

From: Ahmet YILDIRIM <ahmet.yil_at_gmail.com>
Date: Tue, 23 Jun 2009 16:08:59 +0300

Cevap veren herkese cok tesekkurler.

Simdi soyle birseyin fakina vardim, bunun fakina da gec vardigim ozur
diliyorum herkesten simdiden.

17GB data, bosluklarla ayrilmis stringlerden olusan dosyalarin gz ile
sikistirilmis haliymis.

Hal boyle olunca boyut, gz ne kadar sikistirmistir bilmiyorum ama, herhalde
en az 2 katina cikiyor.

Peki olaya GB turunden buyukluk degil de, satir sayisi acisindan bakarsak
sizce mysql innodb yetersiz mi kalir? (1 milyar kusur satir, belki de 1.2
milyar satir)