[Linux-programlama] Re: Mozilla Prism : Web uygulamanız Desktop uygulaması olsun !

---------

[Linux-programlama] Re: Mozilla Prism : Web uygulamanız Desktop uygulaması olsun !

From: Yuce Tekol <yucetekol_at_gmail.com>
Date: Mon, 15 Jun 2009 17:06:29 +0300

Benim gordugum kadariyla Prism su anda cok yetersiz, bir web
uygulamasini Firefox ile acmakla, Prism ile paketlenmis halini
kullanmak arasinda pek bir fark yok; ustelik Prism ayni hesapta
calisan Firefox ile kurabiye (cookie) verisini de paylasiyor; bu
yuzden mesela "falanca bankanin web uygulamasini Prism uzerinden
kullanayim da daha guvenli olsun diyemiyorsunuz.

Yuce Tekol