[Linux-programlama] Re: Mozilla Prism : Web uygulamanız Desktop uygulaması olsun !

---------

[Linux-programlama] Re: Mozilla Prism : Web uygulamanız Desktop uygulaması olsun !

From: Nuri AKMAN <nuriakman_at_gmail.com>
Date: Mon, 15 Jun 2009 12:10:28 +0300

Merhaba,

Bu mesajımda gruptaki arkadaşlardan bir cevap veya destek istemedim.
Keşfettiğim bu projeyi "Paylaşmak" istedim.

Eminim ki, gruptan bu projeyi benimseyip kendi yazdığı web uygulamalarında
kullanacak kişiler de çıkacaktır.

Siz de web uygulaması yazıyor ve browser'ın bazı gereksiz fonksiyonlarını,
menülerini, özelliklerini uygulamanız içinden çıkaramadığınız için bunalıyor
olsaydınız bu programın size de faydası olabilirdi.

Selamlar,
Nuri Akman