[Linux-programlama] Re: Plone 3.2 + Apache 2.2

---------

[Linux-programlama] Re: Plone 3.2 + Apache 2.2

From: Kerem Karakas <blokdiyagram_at_gmail.com>
Date: Sun, 14 Jun 2009 03:52:10 +0300

Kullandýðýnýz daðýtým nedir? Zira bazý daðýtýmlarda mod rewrite proxy
standart olarak gelmezler.Bunlarýn mevcut yüklenmiþ ve ayarlý
olduklarýndan emin olunuz. Bir de bazý durumlarda apache restart daha
iyi sonuç veriyor. Ayar dosyalarýnýza bir göz gezdirdim ama bir
problem göremedim. Daha ayrýntýlý inceleme için denemem gerekir. Bunun
için de daðýtýmýnýzý bilmeliyim. Siz incelemek isterseniz apache
access ve error loglar iþinizi görür.

13.06.2009 tarihinde Engin Yüce <enginy88_at_gmail.com> yazmýþ:

--
Mobil cihazýmdan gönderildi