[Linux-programlama] PHP ile Sunucu Bilgisi

---------

[Linux-programlama] PHP ile Sunucu Bilgisi

From: Halid Said <halid_at_halid.org>
Date: Sun, 7 Jun 2009 15:18:02 +0300

Selam,

intoDNS, DnsStuff vb. sitelerdeki gibi test yazılımları hazırlamak ve bir
sitede toplamak istiyorum. whois, traceroute vb. birkaç test dışındakiler
hakkında bilgim yok. Php ile bu tür bilgilere nasıl ulaşılıyor veya
ulaşılabiliyor mu? Yoksa işletim sistemi içerisinde çalışan özel yazılımlar
mı mevcut?

Bu konu hakkında örneklere ihtiyacım var.

Teşekkürler,

--
halid said altuner | halid.org
web projector & analyst