[Linux-programlama] Re: remote connection yapan bir program arıyorum. öneri yapabilecek olan var mı?

---------

[Linux-programlama] Re: remote connection yapan bir program arıyorum. öneri yapabilecek olan var mı?

From: Mehmet Uluer <mehmet.uluer_at_gmail.com>
Date: Sat, 31 Jan 2009 13:27:26 +0200

SCP protokolü ile dosya transferinde dosya boyutu için 4GB limitasyonu
olduğu için vakti zamanında WiNSCP ile sorun yaşamıştık, hali hazırda bu
problem aşılamadıysa ve büyük boyutlu dosya transferi ihtiyacı varsa SFTP
ihtiyacı karşılayabilir.

Istemci, kullanım, batch proses vb. için bu adreste dokümantasyon var,
http://the.earth.li/~sgtatham/putty/0.60/htmldoc/Chapter6.html#psftp

Selamlar,
Mehmet Uluer