[Linux-programlama] Re: AJAX'ta türkçe sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: AJAX'ta türkçe sorunu

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Wed, 28 Jan 2009 10:21:22 +0200

Sanýrým Ayhan YÝÐÝD in tavsiyesine uyarsan sýkýntý yaþarsýn. Veri
tabaný baðlantýlarýn utf8 çünkü. Ve Ömer beyin tavsiyesine kesinlikle
katýlýyorum. ilk mesajýmdaki uyarýlarý tekrar hatýrlatýr "Save As .."
yapman gereken dosya türünün UTF8 without BOM olmasý gerektiðini
tekrar vurgularým.

Elvin Þiriyev
http://siriyev.net