[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

---------

[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Tue, 27 Jan 2009 14:41:38 +0200

Merhaba Güray Bey,

Mesajınızdaki uslubu hiç de güzel bulmadığımı belirtmek isterim.
"GNU/GPL lisansı hakkında gerekli bilgiyi edinmeden şuursuzca yorumda
bulunanlar" ifadenizin ardından keşke, GNU/GPL lisansının ilgili
bölümleri ile size atıfta bulunulan husus(lar) hakkındaki cevabınızı
yazmış olsaydınız.

Açıkçası şu an ben cevap hakkını kullanmanızın ötesinde sadece
sıralanmış cümleler kümesi görüyorum.

Selamlar,
Nuri AKMAN

Güray SATICI yazmış: