[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Þifreleme

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Þifreleme

From: Adem Alp YILDIZ <ademalp_at_gmail.com>
Date: Mon, 26 Jan 2009 13:09:25 +0200

Merhaba,

Son zamanlarda bu gruplarda çok olmaya baþladý. Birisi bir soru
soruyor hemen google aramasýný yapýþtýrýlýyor. Her yerde yapýlacak bir
þey olmamalý. Bu insanlar bir seviyeye gelmiþtir. Bana yapýlsa hakaret
olarak algýlarým. Kendi kullandýðýnýz ve ya tavsiye ettiðiniz bir þey
varsa yazýn. Fikriniz varsa söyleyin ama bunu yapmayýn. Gereksiz bilgi
kirliliði olmaktan öteye geçmiyor. Yanýlýyor da olabilirim.
Kimse alýnmasýn ama herkes te alýnsýn lütfen.

Bu arada bir zamanlar zend guard kullanmýþtým. Açýkcasý hangüsü
performanslýdýr hangisi açýk kaynaktýr bilmiyorum. Toplayacaðýnýz
bilgilerle bizi de aydýnlatýrsanýz sevinirim.

Ýyi Çalýþmalar
A.