[Linux-programlama] Re: usb servo motor kontrolü..

---------

[Linux-programlama] Re: usb servo motor kontrolü..

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Mon, 26 Jan 2009 10:01:32 +0200

Merhaba Arkadaþlar,
Ben Birkaç Haftadýr assembly de bir þey yapmaya calýþýyorum ama beceremedim.
Klavye interruptunu kullanarak klavyenin tamponuna bilgi yazmak veya
assembly kodlarý ile notepad a bilgi yazmak. Yani bi exe olacak harici bi
programa sendkey yapabilieceðim bir þey. Bu konuda nasýl bir yol
izleyebilirim..
Ýyi çalýþmalar