[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

---------

[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

From: H.Ä°brahim YILMAZ <ibrahim.yilmaz_at_karmabilisim.net>
Date: Sun, 25 Jan 2009 11:15:32 +0200

Aslýnda, creative commons lisanlý ürünlerde avrupa ülkelerinde (bildiðim
Almanya ve Ýngiltere) dava açýlabiliyor. Ancak konu GPL olduðunda
kýnamaktan öteye geçemiyoruz. En azýndan benim bildiðim bir örnek yok.
Paz, 2009-01-25 tarihinde 02:54 +0200 saatinde, Atif CEYLAN yazdý:

--
Saygýlar,
H.Ýbrahim YILMAZ