[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

---------

[Linux-programlama] Re: [Konu Dışı] Bir Telif Hakkı İhlali Daha

From: H.Ä°brahim YILMAZ <ibrahim.yilmaz_at_karmabilisim.net>
Date: Sun, 25 Jan 2009 01:30:49 +0200

Aslýnda böyle ifade edildiðinde gerçekten aðýr kaçtýðýný yeni fark
etiðim paragrafý sayenizde açýklama fýrsatým doðmuþ oldu. Demek
istediðim þu siz bir sistem kuracaksýnýz bundan para kazanacaksýnýz ve
bunu sizin dýþýnýzda geliþtiren birilerinin sisteminde yapýp kendi
sisteminiz gibi pazarlayacaksýnýz. (Pek açýklayýcý olmadý farkýndayým.)
Ama dediðiðinize %100 katýlýyorum ve koskoca gnu.org 'u referans olarak
kabul ediyorum.
Paz, 2009-01-25 tarihinde 00:15 +0200 saatinde, Omer Barlas yazdý:

--
Saygýlar,
H.Ýbrahim YILMAZ