[Linux-programlama] ajax ve php

---------

[Linux-programlama] ajax ve php

From: onuRRR <cversuscobol_at_gmail.com>
Date: Thu, 22 Jan 2009 08:15:32 +0200

Arkadaşlar merhaba ;
Ekteki kodlarda yapmak istediğim özelte;
İlk drop-down menude gelen illerden biri seçildiğinde ikinci drop-down da bu
ilin ilçelerini seçmek ve tekrar o ilçe seçildiğinde de ona ait bilgilerin
drop-downda listelenmesi ve tekrar seçilebilir olması (özetle multi
drop-down).
Sorunum;
İlk drop-down da ili seçtiğimde ilçeler çıkıyor fakat bu drop-down da ilçeyi
seçemiyorum. Fakat explorer dan direkt ilce_bul.php yi çağırdığımda bu
sayfayı açıyorve bu ilçe ile ilgili bilgileri yeni drop-down da
görebiliyorum. Explorerda aldığım hata vv.php nin 65. satırında "object
expected", benim tahminim ilce_bul.php de kullanadığım form' u vv.php ye
gönderemiyorum. Sizde fikrinizi söylerseniz sevinirim, şimdiden teşekkürler.

--
antiCobol..