[Linux-programlama] Re: Web sitesi üzerinden sms gönderimi.

---------

[Linux-programlama] Re: Web sitesi üzerinden sms gönderimi.

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Tue, 20 Jan 2009 17:08:52 +0200

SMS sistemleri eskisi gibi ara bayiler toptan alsın parca parca pazarlasın
doneminden cıktı. Zaten her gonderimden sonra Turkcell/vodafone/avea son
kullanıcıya/sifkete fatura gonderiyo.

Bu işi ypaan firmalar var apileri veriyorlar sozlesme ile ve siz gonderim
yapıyorsunuz. SOAP ile cok rahat oluyor. Mesela MobilDEV firması yapıyor bu
isi. PHP ile de sorunsuz calisiyor.

Ben 2-3 projede MobilDEV apisi kullandım, problemsiz..

OKAN