[Linux-programlama] Re: Web sitesi üzerinden sms gönderimi.

---------

[Linux-programlama] Re: Web sitesi üzerinden sms gönderimi.

From: Recep KIRMIZI <rkirmizi_at_gmail.com>
Date: Mon, 19 Jan 2009 01:16:21 +0200

2009/1/19 Ustun ERGENOGLU <ustun.ergenoglu_at_gmail.com>

> eger gönderilecek sms sayisi fazla degilse, özel bir cihaza falan
> gerek yok. 2 sene önce okulda bir proje üzerinden sms ile oylama
> sistemi yapmistik, kullandigimiz ericsson marka telefonu usb
> kablosuyla bagladigimizda linux'ta /dev dizininde bir seri aygit
> olusturuyordu. at komut setiyle sms gönderebiliyorduk.

Asında gönderilecek sms sayısı henüz belli değil. Fakat sayının tek seferde
min. 1000 kullanıcı olmasını bekliyorum. Çünkü proje henüz yayımlanmış
değil. Henüz geliştirilme aşamasında. Ve sunucunun bir yerlerine birşeyler
iliştirmek gibi bir lüksümüz ne yazık ki yok. Yapabildiklerimiz bash 'ın
yetenekleri ile sınırlı, sunucuya fiziksel erişimim ne yazık ki yok.

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI