[Linux-programlama] Re: Yan: Re: php IDE ve kaynak

---------

[Linux-programlama] Re: Yan: Re: php IDE ve kaynak

From: Adem Alp YILDIZ <ademalp_at_gmail.com>
Date: Wed, 14 Jan 2009 09:58:30 +0200

Merhaba,

IDE, bütün bir geliştirme ortamı demektir. Sanıyorum siz görsel bir
IDE arıyorsunuz.
Görsel olarak bu işi yapan Delphi for PHP[1] var. Malum işletim
sisteminde çalışıyor.
Vaktiniz var ise deneme sürümünü wine ile çalıştırmayı deneyebilirsiniz.

[1] http://www.codegear.com/products/delphi/php

İyi Çalışmalar
A.