[Linux-programlama] Re: Yan: Re: php IDE ve kaynak

---------

[Linux-programlama] Re: Yan: Re: php IDE ve kaynak

From: Elvin Şiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Wed, 14 Jan 2009 09:41:16 +0200

Hayır değiller.

Yorum:
hatta javascript de neymiş diyebilirler. Sunucu tarafı sayfalama yapanına
bile raslamadım.

PHP de o şeyleri klavyeyle yapınca tadı çıkar. ;) yani örneğin ajax
eylemleri işin istemci sayfayı, js kodunu ve ajax sonucunu klavyeyle
yazıyoruz. ama işinizi bi nebze kolaylaştırmak istiyorsanız bir php
framework deneyin. tabi önce php'nin temel işlemlerini çözmeyi ihmal
etmeyin.

Saygılar.

Elvin Şiriyev
http://siriyev.net