[Linux-programlama] Re: php IDE ve kaynak

---------

[Linux-programlama] Re: php IDE ve kaynak

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sat, 10 Jan 2009 13:05:03 +0200

Selamlar,
Piyasada bir sürü başlangıç aşamasında kitap var. Mutlaka önce bir kitap
alarak sıfırdan başlayın derim. PHP internette en çok kaynak bulacağınız
yazılımlardan birisi... Başlangıcı yapın, gerisini google'a bırakın :)

Benim nacizane başlangıç tavsiyelerim:
http://www.hotscripts.com/
http://www.dynamicdrive.com/
http://javascriptkit.com/cutpastejava.shtml