[Linux-programlama] Re: php IDE ve kaynak

---------

[Linux-programlama] Re: php IDE ve kaynak

From: Adem Alp YILDIZ <ademalp_at_gmail.com>
Date: Sat, 10 Jan 2009 11:37:35 +0200

Merhaba,

Bir çok belge[1] mevcut internet üzerinde benim tavsiyem bir kitap
alıp ordan öğrenmen.
İlerledikçe php manuel[2]'ini yanından ayırmayacağın bir başvuru kaynağı olacak.
Özellikle bir IDE istiyorsan Zend Studio en iyisidir. Ama kate, vi ,
gedit gibi düzenleyicilerde kullanabilirsin.

Sizin gibi yeni başlayanlar daha doyurucu cevaplar verebilir.

[1] http://www.w3schools.com/PHP/php_intro.asp
[2] http://www.php.net/manual/en/index.php

İyi Çalışmalar
A.