[Linux-programlama] Re: resimi bir ve sıfırlara dönüştürmek.

---------

[Linux-programlama] Re: resimi bir ve sıfırlara dönüştürmek.

From: SERKAN TURAN <serkanturan_at_gmail.com>
Date: Wed, 25 Feb 2009 15:57:24 +0200

omer bey bu başarıl bir şekilde siyah beyaz byapıyor resmi. PEki ben ben bu
siyah beyaz resimden siyah boyleler için 1 beyaz bölgeler içinde 0 yada tam
tersi ile temsil edip text dosyaası oluşturmak istesem naısl yaparım.
ekteki txt dosyasında bir örnek var. tabii internetten buldum txt dosyasını
onun gibi metin dosyası üretmek istiyorum.

ST