[Linux-programlama] Re: Piton Türkçe Karakter Problemi

---------

[Linux-programlama] Re: Piton Türkçe Karakter Problemi

From: TARIK KOBALAS <tkobalas_at_gmail.com>
Date: Mon, 23 Feb 2009 12:11:12 +0200

Teþekkürler herþey için. Ubuntudaki patchde eksikler var Pardus kurup
denedim ve bir problem yok gibi görünüyor þu an. Herkese iyi çalýþmalar..

2009/2/23 ANIL KARADAÐ <anil.karadag_at_gmail.com>

> Patch'in tam adresi: http://bugs.python.org/issue1813
>
> 23 Þubat 2009 Pazartesi 00:50 tarihinde ANIL KARADAÐ <
> anil.karadag_at_gmail.com> yazdý:
>
> Hmm. bu bilgileri vermeniz iyi oldu. Ufak bir araþtýrma ile ubuntudaki

>>> http://svn.pardus.org.tr/pardus/2008/system/base/python/files/decimal-ascii.patch
>>> [2]:
>>> http://svn.pardus.org.tr/pardus/2008/system/base/python/files/python-2.5.1-codec-ascii-tolower.patch
>>> [3]:
>>> http://svn.pardus.org.tr/pardus/2008/system/base/python/files/trfix_emaillib.patch
>>> [4]:

> --
> Anýl KARADAÐ
> Cihan Biliþim A.Þ. - Yazýlým Geliþtirme Uzmaný
> GYTE- Bilgisayar Müh. Yüksek Lisans öðrencisi
> http://anilkaradag.info/blog

TARIK KOBALAS