[Linux-programlama] Re: Piton Türkçe Karakter Problemi

---------

[Linux-programlama] Re: Piton Türkçe Karakter Problemi

From: ANIL KARADAÄž <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Mon, 23 Feb 2009 00:50:07 +0200

Hmm. bu bilgileri vermeniz iyi oldu. Ufak bir araştırma ile ubuntudaki
ilgili patchi[1] buldum. Bu durumla ilgili ek bilgler[2]

[1] http://bugs.python.org/file9440/turklocale.patch
[2] http://www.i18nguy.com/unicode/turkish-i18n.html
[3] Bu hata için açılmış bir diğer bug:
http://mail.python.org/pipermail/python-bugs-list/2006-August/034918.html

2009/2/23 Aydın ŞEN <adigeaydin_at_gmail.com>

> Merhaba,Bu durum bir çok uygulamada sorun olarak karşımıza çıkıyor.. Bir
> çoğu çözüldü ancak hala sorun çıkaran uygulamalar mevcut. Deniz'in
> gönderdiği kod çalışıyor çünkü Pardus'un bu durum için yazılmış patch'leri
> var [1][2][3]. Ubuntu için durum nedir bilmiyorum tam olarak [4] adresinde
> yine böyle bir durum için patch girilmiş. Ubuntu için bir çözüm
> üretilmemişse Pardus patch'lerini örnek göstererek eklenmesini
> isteyebilirsiniz.
>
> Kolay gelsin.
>
> [1]:
> [...]

Anıl KARADAĞ
Cihan Bilişim A.Ş. - Yazılım Geliştirme Uzmanı
GYTE- Bilgisayar Müh. Yüksek Lisans öğrencisi
http://anilkaradag.info/blog