[Linux-programlama] Re: Dinamik veri depolama ve okuma

---------

[Linux-programlama] Re: Dinamik veri depolama ve okuma

From: Elvin Şiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Fri, 20 Feb 2009 14:46:02 +0200

hiç veri tabanı kullanmadan kaydetmekten bahsediyorsunuz sanırım.
deneyebileceğim bir yöntem, xml olarak da kaydedebilirdim, bunu da düşündüm.
ama o zaman da sıkıntım sıralama ve filtreleme olacak. php'nin, apachenin vs
bunu sıralamak için bir aracı - eklentisi varmıdır?

Elvin Şiriyev
http://siriyev.net