[Linux-programlama] Mysql Tablo Sorunu

---------

[Linux-programlama] Mysql Tablo Sorunu

From: nilüfer kibar <niluferkibar_at_gmail.com>
Date: Sun, 15 Feb 2009 02:58:26 +0200

Merhaba herkese,

Bir yazar ekleme tablom ve formum var. Veriyi insert into yapabiliyorum.

Ama phpmyadminden verilere baktýðýmda

Tablo aynen þu hali alýyor.

http://img443.imageshack.us/img443/2681/hataaj2.jpg

Localhostu 80.porta açýp dýþarýdan veri giriþine izin verdiðim zaman.

Veri giriþi yapan bazý arkadaþlarýn düzgün veri girebildiklerini gördüm.

Serverda da denedim, deðiþen bir þey yok.

Gariptir ki, ayný iþlemi ben yaptýðýmda ayný tablo (kodlarda da bir
deðiþiklik yapýlmadan)

Yine linkteki problemi yaþýyorum. Çözümünü bulamadým. Kodlar aþaðýdadýr.

<?

$adi = $_POST['adi'];

$emial = $_POST['emial'];

$StrUserName = $_POST['StrUserName'];

$StrUserPass = md5($_POST['StrUserPass']);

$tarih = date("Y-m-d");

$sorgu = "INSERT INTO yazarlar (adi, emial, StrUserName, StrUserPass, tarih)
VALUES ('$adi', '$emial', '$StrUserName', '$StrUserPass', '$tarih')";

mysql_query($sorgu); # or die('Hata, eklenemedi!');

?>

Yardýmcý olabilirseniz çok sevinirim. Herkese iyi çalýþmalar.

--
Nilüfer Kibar