[Linux-programlama] tinymce

---------

[Linux-programlama] tinymce

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Fri, 13 Feb 2009 13:57:18 +0200

merhaba,
arakdaşlar TinyMCE 2.1.3 kullanıyorum. bazı flash eklentilerinde
(özellikle flash eklerken embet kodun en ve boyu style içinde
verilirse explorer ile görünmüyor.) sorunlar oluyor.
3.2.1 versiyona yükselttim bu seferde Html tag'ları kırpıyor. örneğin
<select onchange="if hede hoho javascripti"> bu ve benzeri bir çok
kodu kendisi düzenliyor. eklenen htmli formatlatmamanın bir yöntemi
yok mu? veya eski sürümdeki bu video sorununu nasıl aşabilirim. 2
haftadır araştırıyorum netice elde edemedim.

kolay gelsin

--
/**
 * @author Atıf CEYLAN