[Linux-programlama] Re: Haber Portalý

---------

[Linux-programlama] Re: Haber Portalý

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Mon, 09 Feb 2009 16:45:58 +0200
bir haftada tabiki bitmez. sadece kapa taslak iþlevsel olarak çalýþýr. yoksa test ve görsellik zaman alýr. ve benim öncelikli olan kýsýmlar var önce bunlarý cýkararak yayýnlamayý düþünüyorum sonrada üzerine geliþtirme yapýlýr.
Elvin bey evet ben açmýþtým. ön araþtýrma yapmak için sormuþtum ve mailleri de sildiðimden gruba mail attým mi atmadým mý hatýrlayamadým tekrar atmýþým özür dilerim meþkul ettim

Atýf CEYLAN yazmýþ:
Merhaba,
konu dýþý olacak ama, 1 haftada haber portali yazabiliyorsanýz gerçekten büyük bir yetenek var sizde. Zira ben 1 ayda ancak yazabilir, tester'lara açýp  feedback'lere göre ancak 2 ayda yayýnlayabilirim.
(þahsýmca bu bile oldukça iyi bir zaman).  :)

kolay gelsin.