[Linux-programlama] Re: Kullanıcı tarafleı resim düzenleme

---------

[Linux-programlama] Re: Kullanıcı tarafleı resim düzenleme

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Mon, 9 Feb 2009 11:42:56 +0200

Ömer bey, ilginiz için teşekkür ederim. sizce anahtar kelimeler nelerdir?
"flash image editor" pek akıllıca sonuçlar çıkarmıyor. Böyle birşey
yapılıyor dersek örneğin meşhur yabancı sosyal ağ sitesi resim yüklemeler
için java applet kullanıyor. upload sırasında resim döndürme işlemi
yapılabiliyor. java appletin yapabileceğini biliyorum ama flashta mümkünse
daha güzel olacak. bir arkadaş Action Script, JavaScript üzerine bina
edildiği için yapamıyor demişti. Bunu da değerlendirmeye alsam mı
bilmiyorum.

http://siriyev.net