[Linux-programlama] Re: Mysql'de bazı tabloları yedekleme

---------

[Linux-programlama] Re: Mysql'de bazı tabloları yedekleme

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Sat, 7 Feb 2009 16:58:26 +0200

mysqldump DB_ADI tablo1 tablo2 tablo3 > yedek.sql

bu sekilde her tabloyu tek tek belirterek yapılabiliyormus, bu su an icin benim sorunuma cozum oluyor, ancak hala veritabanı buyuklugu 5-10GB olan sistem yoneticileri nasıl etkin bir yedekleme yontemi olusturuyorlar bilmiyorum, bu konuda fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Saygılar
OKAN