[Linux-programlama] Re: Lazarus ve MySQL

---------

[Linux-programlama] Re: Lazarus ve MySQL

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Fri, 06 Feb 2009 13:35:33 +0200

Selamlar,
Gerçi bu başlık ile pek alakası kalmadı ama!...
Top-posting denilen şey sanırım verilen cevabın sorunun üzerine
yazılması durumu. Bunda rahatsız olunacak bir şey yok. Bu listede
kimileri (az bir çoğunluk) cevabı alta yazıyor ve ben her defasında bir
süre page-down yada sayfaya tıklayıp end yapmak zorunda kalıyorum ki bu
da bana ters geliyor ama şu ana kadar "farklı yoğurt yeme tarzları"
diyerek büyütmedim. Sizden de aynı şeyi rica edeceğim...

Neyse mümkün ise içerik ile uğraşalım biçimler ile değil :)

Bu arada ben hala MySQL'e bağlanamıyorum :(

Kolay gelsin,
Mucip:)

Yusuf Caglar AKYUZ yazmış: