[Linux-programlama] Lazarus ve MySQL

---------

[Linux-programlama] Lazarus ve MySQL

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 05 Feb 2009 16:01:30 +0200

Selamlar,
Lazarus ile Findoz üzerindeki MySQL sunucusuna baðlanmaya çalýþýyorum.

Ancak iki sýkýntým var:
1) Findoz üzerine MySQL gui tools yüklemem ve libmysql.dll dosyasýný
system ve system32 dizinine kopya etmeme raðmen hala "libmysql dosyasý
bulunamadý. Kurulumu kontrol edin!" mesajý alýyorum!

2) Aslýnda en kötüsü CentOS üzerindeki MySQL'e toolkit ile bile
baðlanamýyorum. MySQL'de IP bloðumdan gelen tüm isteklere cevap ver
komutunu vermeme raðmen çözemedim! Firewall veya baþka bir sýnýrlama da yok!

GRANT ALL PRIVILEGES ON db.* TO root@'192.168.0.0/255.255.255.0';

CentOS üzerinde MySQL 5.0.45 var. Squirrelmail içerisinde adres
defterini sorunsuz kullanýyorum. Yani MySQL sorunsuz çalýþýyor ama baþka
makinadan doðrudan ulaþamýyorum :(

--
Kolay gelsin,
Mucip:)