[Linux-programlama] Re: Haber Scripti

---------

[Linux-programlama] Re: Haber Scripti

From: Okan Akyüz <okanakyuz_at_okanakyuz.com>
Date: Wed, 4 Feb 2009 10:45:52 +0200

Bir Arkadaþým internet habercisi iþte gazete giriþleri falan yapýyordu.
PhpCow kullanýyorlardý. Ýyi bir sistem paralý ama. Bide sanýrým giriþ
esnasýnda haberci ajanslarý da takip edebiliyor. Arkadaþýmýn en büyük derdi
fotoðraf bulmaktý.. En boy problemli idi.. Bundan sonra daha büyük bir
sitede baþladý onda ise wordpress üzerine bir özel uygulama vardý (göya)
tabi adam yani sahibi büyük bir gazetede köþe yazarý olduðu için para
vererek yaptýrtmýþ ama coðu yeri arak marak biþiydi .. arkadaþým þifre
vermiþti. Öylece baktým.

Solujica var ama tavsiye etmiyorum ben wordpress alternatifi olarak bloðumda
denemiþtim hiçbir özelliði yok. Interpress adý geçen bir yazýlým o da
paralý. Hiç fikrim yok.

Sonuç:
Press alternatiflerinden ziyade cmslere bakmak faydalý. Ýyi bir template
tasarýmla joomla veya wordpress hepsinden daha iyi iþ görür kanýsýndayým.
Ama illa alacaðým deniyorsa bildiðim tek þey php-cow kulanýmýný falan
gördüðüm için söylüyorum.