[Linux-programlama] Re: Internet Üzerinden Ders Anlatım Sitesi

---------

[Linux-programlama] Re: Internet Üzerinden Ders Anlatım Sitesi

From: CeaSeR <ceaser0_at_gmail.com>
Date: Tue, 03 Feb 2009 13:05:17 +0200

yapacaðýnýz iþlem listesi þu þekilde olmalýdýr.
1 - kullanýcý ile sizin aranýzda geçiþ görevi üstlenecek bir arayüz
2- ödeme planlarý ve kullanýcýlarýn ödeme kontrolleri için gerekli bir
modül (eklenti)
3- java yada Flash ile stream sistemine dayalý konferans yada bire bir
görüþmeli sistemler --ki AS3 bu konuda çok ilerlemiþ durumda--

1. ve 2. iþlem basamaðý için wordpress size çok uygun, daha öncede
arkadaþlarýn belirttiði gibi wordpress, eþsiz ve geniþ api desteði ile
resmi doküman sayfasý sayesinde hiç takýlmadan sonuca ulaþmanýza
yardýmcý olacaktýr.
bende bedava ve belli bir konsepte dayalý,kullanýcýlarýnda ders
ekleyebildiði bir ders sitesini wordpress ile oluþturdum
(http://www.ever3d.com) bu konuda yardýmcý olabilirim.
3. iþlem basamaðý sitenin can alýcý noktasý olacaktýr.Video konferans
chat mantýðýnda bir sanal sýnýf içerisinde yada tek yayýncý diðerleri
izlyeci bir sanal sýnýf mantýðýnda inþa etmen gerek.
bunun için kontrol altýnda tutman ve göz önünde tutman gereken
faktörlerin baþýnda bantgeniþliði geliyor,bugün youtube gibi stream
sitelerinin temelinde de flash video codec dediðimiz flv dosyalarýnýn
net ortamýnda küçük ve etkili þekilde yayýmlanmasý yatýyor.
3. iþlem basamaðýnda size tavsiyem flash ve as3(action script 3) ile
örnekleri incelemeniz,server bazlý yayýn yapma dökümanlarýný
incelemenizdir.zira bir hosting firmasýndan alacaðýnýz herhangi bir
host hizmeti sizi bu konuda tatmin etmeyebilir.