[Linux-programlama] Re: Internet Üzerinden Ders Anlatım Sitesi

---------

[Linux-programlama] Re: Internet Üzerinden Ders Anlatım Sitesi

From: Bülent Aydin <bullaydin_at_gmail.com>
Date: Tue, 3 Feb 2009 09:29:25 +0100

selamlar,

eeger böyle bir site kuracaksaniz , öncelikle saglam bir bandwith'e sahip
olmaniz gerektigini unutmayin... dedginiz geib kayit isleri falan basit
isler... önemli olan videokonferans bölümü , onun icin size tavsiyem dimdim
kullanmaniz. Hatta moodle'in DimDim icin özel bir bilesenini bile
bulabilirsiniz...

kolay gele

Bülent Aydın
openpoint