[Linux-programlama] xvimage konusunda yardim

---------

[Linux-programlama] xvimage konusunda yardim

From: Mustafa Karakaplan <mkarakaplan_at_inonu.edu.tr>
Date: Mon, 2 Feb 2009 14:31:22 +0200

Selamlar.
webcam den alinan goruntuler uzerinde gercek zamanli islemler yapmaya calisiyoum.
o anki goruntudeki renk degerlerini almak istiyorum.

veriyi ekrana gonderen fonksiyon asagidaki gibi.

void xv_blit(Display *dpy, Drawable dr, GC gc, XvImage *xi,
            int a, int b, int c, int d, int x, int y, int w, int h)
{
XvShmPutImage(dpy,im_port,dr,gc,xi,a,b,c,d,x,y,w,h,True);
}

ptr = xi->data;

ptr[0], ptr[1], ptr[2]
degerleri renk bilgisi icerebilir fakat bir sonuc alamadim.

bir pixelin rgb degerlerini nasil alabilirim? Bu konuda bilgisi olan var mi?