[Linux-programlama] Re: pgadmin

---------

[Linux-programlama] Re: pgadmin

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Mon, 29 Sep 2008 00:13:19 +0300

Merhaba Devrim Hocam,
Dil olarak C++ ile geliştiriliyor. wx görsel kitaplığı. gtk gibi yani...
Geliştiricilere söylemek elbette olabilir ancak ben bunu bizim
yapabileceğimizi düşünüyorum.
Fena da olmaz hani 1.9.0 versiyonunda bizim katkımızla bu tarz
özelliklerin olması. Ayrıca
daha önce bir iki koduna müdehale ettiğim için biliyorum, birbirlerinden
biraz bağımsız ve standart dışı bir kodlama mevcut. Her geliştirici
biraz kendi kafasına göre takılmış :) Tam "Türk Usulü" bir kodu var ve
belki de beni bu yönü çekmiştir bilemiyorum :)

Kolay gelsin

/**
* @author Atıf CEYLAN
*