[Linux-programlama] Re: Uzak MySQL baglantisini aktif etme @ Linux

---------

[Linux-programlama] Re: Uzak MySQL baglantisini aktif etme @ Linux

From: Penguin <penguin_at_club3e.org>
Date: Fri, 26 Sep 2008 10:47:58 +0300
Teşekkür ederim, problemi düzelttim. Dediğiniz gibi localhost'ta bind-address kısmına gerek yok... belki çift interface olan bir yapıda gerekebilir. Ama asıl problemim kendi yaptığım bir hatadanmış (yazım hatası) sabah farkedip düzelttim.

İyi günler..

Nesimi ACARCA yazmış:
Yerel ağ üzerinde çalışıyorsanız bind-adress kısmını silip tekrar deneyin, Aynı sorun bende de vardı, Qt ile linux üzerindeki db ulaşamıyordum,  bind-adress kısmını ve skip-network'u pasif hale getirince bağlantı kuruldu.