[Linux-programlama] Uzak MySQL baglantisini aktif etme @ Linux

---------

[Linux-programlama] Uzak MySQL baglantisini aktif etme @ Linux

From: Penguin <penguin_at_club3e.org>
Date: Thu, 25 Sep 2008 20:27:49 +0300

Merhabalar,

Gruba yeni katılan bir üyeyim öncelikle herkese selam.. Sorunum aslında
basit ama bir türlü işin içinden çıkamadım. Amacım Windows sunucuda
duran asp ile Linux üzerindeki MySQL veritabanını konuşturabilmek. Asp
tarafındaki herşey ok ancak Linux'taki MySQL'i remote bağlantılara bir
türlü açamadım. Aslında Linux'ta yapmam gereken şeyler aşağı yukarı
aşağıdaki adresteki gibi
http://www.cyberciti.biz/tips/how-do-i-enable-remote-access-to-mysql-database-server.html
.. Burada verilen ipuçlarını denedim ama bir türlü Windows'taki MySQL
ODBC Driver ile Linux'taki MySQL veritabanına bağlantı kuramadım. Arada
kaçırdığım, eksik bıraktığım ne olabilir acaba.. bilgisi deneyimi olan
cevap yazarsa sevinirim.

İyi çalışmalar...

Not: Fedora kullanıyorum. Diğer pcde ise Vista kurulu.