[Linux-programlama] Re: lazarus socket kompenenti

---------

[Linux-programlama] Re: lazarus socket kompenenti

From: metin kilic <metinnnkilic_at_gmail.com>
Date: Thu, 25 Sep 2008 14:12:56 +0300

Merhaba.
Yok Moral bozuklugu degil de ,hani 3-5 türkçe kaynak olsaydı daha rahat
olurdu, ilerledikçe de zaten ingilizce şart :) Zaten bu dönemde programlama
sektöründe ingilizce de şart hocam.
İyi Çalışmalar.

2008/9/25 Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>

> [...]
> Kaldı ki bu tür dökümanları takip etmek için Oxford mezunu olmaya da gerek
> yok... Ben standart lise ingilizcesi ile mükemmel işler çıkartan insanlar
> tanıyorum :) Bozmayın moralinizi... Biraz gayret ;-)
>
> Kolay gelsin,
> Mucip:)
>

> metin kilic yazmış:
>
> Merhaba.
> Dediklerinizden şüphemiz yok.
> Ama ingilizce kaynağın bolca olup, türkçe kaynağın az olması bence bi
> noktada türkiyedeki linux a verilen desteği göstermekte.
> Ama ne yapalım tek çare ingilizce öğrenmekse, onu da öğreniriz:)

>>> 1 - burasi kompenenti derleme hatasi ile iligli
>>> http://sourceforge.net/forum/forum.php?thread_id=1368515&forum_id=318189