[Linux-programlama] Re: lazarus socket kompenenti

---------

[Linux-programlama] Re: lazarus socket kompenenti

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 25 Sep 2008 13:54:50 +0300

Selamlar,
Biraz mantıklı olalım. Linux dehşet hızlı gelişen bir dünya. Birisi
oturup bunu çevirene ve hatta kitap yapana kadar zaten 2-3 versiyon
ilerliyor. Bence piyasada pek fazla Linux ve alakalı kitapların az oluşu
ve var olanın da ESKİ oluşu bu yüzden!

Bu durumda da dil bilmek şart oluyor... Acı ama gerçek...

Kolay gelsin,
Mucip:)

metin kilic yazmış: