[Linux-programlama] xampp - documentroot değişimi - session sorunu

---------

[Linux-programlama] xampp - documentroot değişimi - session sorunu

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 24 Sep 2008 13:07:08 +0300

Arkadaşlar,

xampp kurdum, test ettim çalıştı. Sorun yok.

Ardından, xampp'da Apache'nin *httpd.conf* dosyası içinden *DocumentRoot
"/xampplite/htdocs"* ifadesini *DocumentRoot "/mywebroot"* olarak
değiştirdiğim (aynı zamanda DIRECTORY bölümünde değiştiriyorum) ve
Apache'yi tekrar çalıştırdım.

DocumentRoot değişince PHP session yönetimi hatalı çalışmaya başlıyor.
tmp klasörüne session'a ilişkin dosyanın oluştuğunu görüyorum. Dosya
içindeki veriler de gerçek session değerleri. Ancak, PHP, session
açıldığı halde session'ın açıldığını göremiyor.

DocumentRoot'u varsayılan değere getirince sorunsuz çalışıyor.

Acaba neden?