[Linux-programlama] Re: PTT'deki Makbuz dökümü

---------

[Linux-programlama] Re: PTT'deki Makbuz dökümü

From: Fuat ALTUN <faltun_at_iso.org.tr>
Date: Tue, 23 Sep 2008 09:11:56 +0300

Merhabalar,
Genelde gördüğüm çözümler platfrom spesifik. (Windows ortamları için)
Bir activex yazmanız gerekiyor ki bu çok basit bir işlem. VB 6.0 ile de oturup yazabilirsiniz. Bundan sonra istediğiniz gibi IE den çıktılarınızı alırsınız.
Fakat bu ne kadar browser tabanlı bir çözüm olur bu tartışılır!!!

Kolay gelsin,