[Linux-programlama] PHP ile BARCODE çıkarmak

---------

[Linux-programlama] PHP ile BARCODE çıkarmak

From: Nuri AKMAN <nuriakman_at_gmail.com>
Date: Mon, 22 Sep 2008 23:24:08 +0300

Arkadaşlar,

Linux sunucu üzerinde çalışan bir PHP uygulamam var. Bununla fazı formları
yazıcıdan çıkartıyorum. İstiyorum ki her formun sağ üst köşesine Form Kayıt
No değerini BARCODE ile çıkartayım.

Bunun için araştırırken şunu (1) buldum, fakat meğer bu kodun çalışması için
Barcode font'u gerekiyormuş.

Sorum şu: JPG veya GIF dosyası olarak nasıl BARCODE üretirim? (Linux
server'da ve windows serverda da çalışabilsin)

(1) http://www.ashberg.de/php-barcode/