[Linux-programlama] Re: PTT'deki Makbuz dökümü

---------

[Linux-programlama] Re: PTT'deki Makbuz dökümü

From: Mahir B. Aşut <mahir.asut_at_ttmail.com>
Date: Mon, 22 Sep 2008 23:06:13 +0300
Merhabalar,

Aslında bunu direkt olarak (windows sürücüsünü atlatıp) yaptıklarından emin değilim ?

Belki basitçe yazıcıları sizinkinden daha hızlıdır ? (panasonic 1150 oldukça yavaş bir yazıcıdır)

Ayrıca biz de ofiste faturalarımızı epson yazıcıya firefox üzerinden basıyoruz ve son derece de hızlı...

Selamlar,
Mahir

Nuri AKMAN yazmış:
Arkadaşlar,

Yazdığım PHP programı ile depo stoğundan çıkan mallara ilişkin bir makbuzu yazıcıdan çıkarıyorum. Kullandığım yazıcı Nokta Vuruşlu (Dot Matrix) Panasonic  KX-P 1150. Bunun için browser içinden window.print() (JavaScript) komutunu kullanıyorum. Çıktı süresi, TTF fontlar kullanıldığı için uzun zaman alıyor...

Geçtiğimiz gün PTT'de fatura yatırmaya gittiğimde Internet Explorer programını kullanarak tahsilat yaptıklarını ve makbuzu da windows'un fontlarını kullanmaksızın döktüğüne şaşkınlıkla şahit oldum. Bu, tam benim yapmak istediğim şey. Nokta vuruşlu yazıcıya Browser içinden ve printer driver'ını by-pass geçerek hem de print penceresini ekrana getirmeksizin çıktı gönderebilmek.

PTT'deki bu uygulama nasıl bir şeydir? Bunu nasıl yapabilirim?

Ayrıca, eğer yapabilirsem bunu Linux (Ubuntu) altından yapmak istiyorum.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Selamlar,
Nuri AKMAN