[Linux-programlama] Re: tum php sessionlarini kapama

---------

[Linux-programlama] Re: tum php sessionlarini kapama

From: What you get is Not what you see <wyginwys_at_gmail.com>
Date: Wed, 17 Sep 2008 13:17:18 +0300

2008/9/17 Rüştü Derici <rustuderici_at_gmail.com>:
> Hmm ..ama zaten session kullanmanın mantığı da o değilmidir?
> yani bir kullanıcı bir oturumda (session) sürekli farklı session
> idleri alırsa nasıl aynı kullanıcı olduğunu anlayacağız?
> ben amacı anlayamadım ..

Bir oturum icin dediginiz dogru.Ama oturum browseri kapatmadan da sonlanabilmeli
degil mi? Diyelim ki uzun sure gecti ve oturum kapandi.Yeni oturum
icin farkli bir
id verilmesi daha dogru olmaz mi?

>benim aklıma şöyle birşey geldi. o ana kadar yazdığınız cookilerin üzerine boş veri kaydedilerek veya >bozarak da bu bitirilebilir.

Aslinda ben cookie filan yazmiyorum. Kendisi yaziyor :)
session_use.cookies =0 yapmama ragmen yine cookie atiyor.