[Linux-programlama] Re: PTT'deki Makbuz dökümü

---------

[Linux-programlama] Re: PTT'deki Makbuz dökümü

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Wed, 17 Sep 2008 01:55:19 +0300

sanýrým buradan[1] baþlamalý, mozilla içerisinde lpt'ye direk ulaþýp
ulaþamadýðýnýzý araþtýrmalý(mesela klasik lpt'ye dosya gibi yazma
yontemi veya mozilla frameworkundan bir sýnýf ile yada native bir
library ile) daha sonra yazdýðýnýz eklentinin sitenizi tanýmasýný ve
ordan gelecek bir yazdýrma isteðini iþleyebilmesini saðlamalýsýnýz.

açýkcasý daha önce eklenti yazmadým, iletinizle beraber hello world
dedikten sonra lpt konusunda biraz araþtýrdým, sonuca varamadým.
elbette ki bir yolu vardýr.

kiþisel önerim java teknolojilerinden faydalanmanýz.

kolay gelsin...

1. http://developer.mozilla.org/en/Building_an_Extension